*   >> Læs Uddannelse artikler >> travel >> europe

Min tur til France

Ugen besøgte vi Frankrig

Jeg har den rejse bug og det meste af mit voksne liv har jeg haft det. Jeg har aldrig fået mange chancer for at rejse, når mine børn var små. Den almægtige dollar gik ikke langt dengang. Nu i mine ældre år har jeg rejst meget mere og elsker oplevelsen af, hvad der er rundt om næste hjørne for mig at se.

I år har jeg ønskede at besøge Europa. Jeg havde altid ønsket at se landet og kulturen. For tre år siden fik jeg endelig min chance.

Min partner job var at bringe ham til Frankrig for en virksomhed møde og fik at vide, at han kunne bringe mig sammen. Jeg var så ophidset at tænke endelig min europæiske drøm skulle blive en realitet.

Min eneste bekymring var flyvningen. Jeg ved virkelig ikke lide at flyve, men det er den eneste måde, jeg kunne gå, så off vi gik til Nice! Nedenfor er et billede jeg tog ud af mit vindue i flyet. Det er de franske alper. De var breath taking for at sige det mildt. Jeg stirrede ud af, at vinduet fra Nice til Paris.

Jeg kunne næsten ikke tage mine øjne fra seværdighederne jeg indtager fra mit vindue sæde. På østkysten i USA har vi ikke bjerge som disse. Det var en oplevelse, der took my breath away. Jeg hader at flyve, men jeg elsker at se ud, når jeg er deroppe. Så smuk!

Min mening Frankrigs var vidunderligt! Jeg kender franske ligeglad virkelig for amerikanerne, men jeg havde ingen problemer overhovedet. Alle var meget rart i Nice ... lol .. Jeg havde et par dage af mig selv som min partner var i møder og kunne ikke være med mig i løbet af dagen, så jeg måtte holde mig travlt.

Jeg ønskede desperat at gå til Italien, det var kun et par miles væk, men de charter busser og private ture ville ikke tage bare én person, skulle der være mindst to i din fest. Jeg taler ikke fransk, så var bange for at tage toget af mig selv af frygt for jeg ville være tabt for evigt i Frankrig. Så gik aldrig jeg, men jeg vandrede promenaden langs hele stranden.

Det var på toppen af ​​en bakke med udsigt over Nice og dens halvmåne strand. Så smukt det var. Jeg gik til miles at nå denne bakke, men det var så afslappende og smuk.

Jeg stoppede på vejen til at sidde på stranden og drikke en cappuccino. De havde kurvemøbler med små borde og stole direkte på stranden. Det må være den bedste kaffe jeg nogensinde har drukket. Jeg sad der i langs tid at overbevise mig selv, jeg var virkelig i Europa.

På min tur tilbage til hotellet jeg stoppede på det åbne mark

Page   <<       [1] [2] [3] >>

Copyright © 2008 - 2016 Læs Uddannelse artikler,https://uddannelse.nmjjxx.com All rights reserved.