*   >> Læs Uddannelse artikler >> travel >> australia new zeal

Cooldingo Tour

er og var en behagelig sejl. Straks efter ankommer til Kingfisher Bay blev vi mødt af vores tour guide og bordede 4X $ bussen for at opleve den rutsjebane tur over de sandede veje. Første stop var Basin Lake, som var mørk grøn farve blev vi fik til at svømme med sumpskildpadder. Personligt havde jeg ikke se nogen, men jeg kan ikke svømme, så jeg var mere padling, måske de kunne have været set i dybere vand. Derefter blev vi sendt til en 30-minutters gåtur gennem en subtropisk regnskov. Det var meget fredeligt og rart at køle ned i skyggen.

Når du færdig med gåtur det tog dig til hvad de kalder hovedbanegård. Det var et sted, hvor du kan få frisk vand og bruge toilettet. Vi stoppet her til frokost. Guiden derefter benyttede lejligheden til at fortælle os alle om slanger, edderkopper og igler, som vi havde blot gik igennem i regnskoven. Han fortalte os, hvad de skal gøre, hvis vi fik en bid og at holde øje med igler falder på os. For at være ærlig, han forstenet mig, men jeg tror, ​​at han overdrev og ønskede reaktion, da han fik et kick ud af det.

Efter fortæller os, hvordan vi kunne dø han derefter sendt os tilbage i regnskoven for en anden 30-minutters gåtur. Efter at vi var færdige næste stop var Lake McKenzie, som er den mest berømte sø på Fraser Island, der er hvad der er på alle de postkort. Jeg måtte indrømme, det var dejligt her havde vi en chance for at svømme i det krystalklare vand og sandet var blød snedækket hvid. Vandet var turkis og egentlig ser ud paradis. Hvis du lægger noget af sandet på dine hænder og sætte nogle vand på det, vil det blive en pasta og er fantastisk til at exfoliere og gør din hud føler stor.

Dette skyldes, at sandet er meget fint. Vejret var lidt overskyet, men det stadig kiggede stor! Efter vores svømmetur blev vi taget tilbage til den udvej at have en dejlig varmt brusebad og nogle middag. DAG 2 På dag to vi bordede en ny bus som den foregående dagen før havde brudt ned. Første stop i dag efter morgenmaden var 75-mile beach, men vi ramte et problem, og tidevandet var for langt i, så vi kunne ikke køre langs så vores planer måtte ændres. Hammerstone sandblow visning punkt er, hvor vi gik og det lignede vi var i en ørken var det maleriske med de frodige grønne træer omkring den.

Vi blev derefter sendt til trek igen gennem regnskoven til Lake Wabby hvor vi gik til lookout først og derefter gik ned til det som tog omkring 5-10 minutter. Lake Wabby ligger inde i en massiv sandblow. Du skal gå ned en klit for at komme til det

Page   <<  [1] [2] [3] [4] [5] [6] >>
Copyright © 2008 - 2016 Læs Uddannelse artikler,https://uddannelse.nmjjxx.com All rights reserved.