*   >> Læs Uddannelse artikler >> travel >> destinations

Ting at opleve på en altomfattende rejse til Cuba

Under en ferie til en altomfattende resort i Cuba kan være en ny oplevelse for mange. Her er et tidsskrift hensyn til, hvad man kunne forvente.

Dag 1 var en ikke-begivenhed som vi simpelthen kørte til Marriott hotel i Toronto i prep for en tidlig afgang næste morgen. Vores eneste problem var at skulle køre langsomt bag et par sneplove for hvad syntes for evigt.

Dag 2 startede godt med en prompt afvigelse fra de Marriott til Pearson lufthavn takket være en stor buschauffør, men så tingene ændrede sig, da vi nåede lufthavnen.

Afkrydsningsfeltet i med Air Canada var fint med en meget venlige, hjælpsomme værtinde, men så har vi ramt sikkerhed.

Mens jeg sejlede gennem proceduren selv det syntes det var min kones tur til at være bogstaveligt chikaneret af sikkerhedsstyrkerne. Hun blev gennemsøgt, scannet, og måtte fjerne hendes sko, mens de blev scannet hver for sig.

Så hendes sag blev penslet for sprængstoffer og til sidst hendes tandpasta og mundskyl blev konfiskeret som værende mistænkelige alligevel proptrækker og enorme tå neglesaks fik lov til at passere demonstrere hvor absurd hele denne proces er blevet.

Air Canada insisterede vi ankommer 3 timer tidligt for vores 7:00 afgang endnu efter at gå selvom sikkerheden processen og have betalt for billetter Executive Class opdagede vi Maple Leaf loungen vi fik lov til at bruge i stedet for at sidde i timevis ved gaten var lukket.

flyvning til Cuba var fint.

Den in-flight morgenmad omelet var ice cold, men besætningen var munter og kaffe var varmt.

Da vi ankom i Cuba var der kun 2 par går til sandaler Resort, så vi hver blev sat i førerhuse og havde en stor ride længden af ​​øen til den udvej forbi flere antikke biler, end en person kunne se i et helt liv.

Vi fik at vide, vi ville blive kontrolleret ved indgangen til medicinsk og skikke, og hvis vi ikke havde den rigtige forsikring, vi ville have til at købe det her. Intet af dette skete. Ingen gidet os overhovedet. Vi har lige sejlede igennem og var på vej til udvej.

Salg

Sandaler Afkrydsningsfeltet i var let, og fordi vi reserveret concierge Værelset modtog vi ekstra frynsegoder for vores ophold

Jeg har nogle kommentarer til sandaler hidtil, de er:.

- kaffen er så stærk, du kan stå på det

-. senge er så hårdt de keramiske gulve ser mere indbydende

-. maden er anderledes, end vi er vant til, men det er stadig godt. Når jeg anmodede kartofler ti

Page   <<       [1] [2] [3] [4] >>
Copyright © 2008 - 2016 Læs Uddannelse artikler,https://uddannelse.nmjjxx.com All rights reserved.