*   >> Læs Uddannelse artikler >> travel >> travel tips

Min backpacking rejse til Mindoro Occidental

Min backpacking tur til Mindoro Occidental.

Denne tur ske sidste år. Jeg ønsker at dele denne erfaring til kolleger backpackers og rejsende, der ønskede at gå til Mindoro. Jeg fravige Iloiloby ceres Bus omkring 02:30 a.mthen jeg ankom i Caticlan omkring 7 a.mthen jeg tog et skib kommer til Roxas Mindoro. Skibet ankom til Roxas Mindoro omkring 11: 30a, m så jeg gik til nogle carinderia til frokost, maden var okey ikke dårligt for en 60 pesos måltid. Jeg var fan og art et spændende, fordi det er min firsttime at rejse på et nyt sted og møde nye mennesker.

Jeg har en positiv og venlig holdning, men jeg holder mit sind alarm just in case i ting sker. Alligevel efter jeg tog min frokost, tog jeg en bus igen fra Roxas Mindoro goin til San Jose Mindoro Occidental. Men nogle passager fortalte mig, at bussen stopper på en by af bulalakaw fordi terrænet eller vejen går til San Jose Mindoro er mudret, så vi er nødt til at stoppe for en aften. Så vi ankom til byen bulalakaw omkring 3: 30I tjekke ind til en af ​​pension hus i den lille fiskerhus by. Ikke dårligt, fordi værelsesprisen er kun 250 pesos.

Rummet har 1 seng en electricfan men ingen badeværelse, dens centrale for mig, fordi badeværelset er lige uden for min dør. Så efter jeg kontrolleret jeg tog en lur fra 4 pmtil 7 PMI var venlig en udmattet på grund af held søvn og bruge tid på vejen. Så jeg vågner bare slentre rundt i byen fandt jeg en grill sted at spise. Og beordrede svinekød grill med ris plus et bjerg dug. Maden var så lækker plus deres oprindelige sawsawan eller sinamakan det var Kickin varmt. Så jeg ud til mit værelse.

Om morgenen tog vi en bus goin til San Jose Mindoro.

Vejen fra Bulalakaw goin til San Jose Mindoro blev ujævn fleste af dem er endnu ikke cementeret, men visningen naturskønne var fantastisk. Højderyggen kystlinjen var spektakulære. Vi ankom til San Jose Mindoro omkring 11 a.mthen jeg min frokost og off til byen Sablayan Mindoroto møde nye venner fra Manilabecause de udfører forskning i byen Sablayan Mindoro. Mit ophold i Sablayan Mindoro var god. Hotellet er nice. Så hvis din i Mindoro Occidental der er en masse nice hotel og billigt hotel i området.

I byen Sablayan der er mange sted du kan gå.

Apo Reef anses for at være et yndet sted for dykkere. en lille ø med en lys hus. Apo Reef Island forbeholdes er en beskyttede områder. øen er et fantastisk sted til scuba og snorkling

Pandan Island er 15 minutter væk fra fastlandet Sablayan.

S

Page   <<       [1] [2] >>
Copyright © 2008 - 2016 Læs Uddannelse artikler,https://uddannelse.nmjjxx.com All rights reserved.