På den anden side, hvis din liste indeholder mennesker interesserede i hundeadfærd og dit produkt er om hundeadfærd din konverteringsfrekvens kan være så højt som 25-30%. Igen, den omregningskurs afhænger af kvaliteten af leads.So hvilke numre er vigtige? 1. Omkostninger per besøgende (CPV) - Dette nummer fortæller dig det beløb, du bruger til at få en unik besøgende. Hvis du bruger $ 50,00 for at køre 500 unikke besøgende, det ville have kostet $ 00,10 for hver besøgende. $ 50,00 /500 = $ 00.10.2.
Omkostninger pr bly (CPL) - Dette er den mængde penge, det koster dig at generere en opt-in bly. I samme eksempel over 20% af de 500 tilmeldt hvilket betyder, at du nu har 100 nye abonnenter. Hvis du har 100 nye abonnenter til samme $ 50,00 det tog at sende 500 besøgende til dit websted dit CPL er $ 00,50. $ 50,00 /100 = $ 00,50. 3. Omkostninger pr salg (CPS) - Dette er din pris for at gøre et salg. Hvis du har brugt $ 100,00 på en ezine annonce, som kørte 1000 besøgende til dit websted, og du havde 20 salg (2% konvertering) din pris pr salg ville være $ 5,00. $ 100,00 /20 = $ 5,00.
Dette nummer skal være mindre end prisen på dit produkt eller dine nettooverskud er en negativ number.4. Kunden levetid værdi (CLV) - Dette nummer giver dig værdien af en kunde over deres levetid på din liste. Du bliver nødt til at gøre nogle grave for dine tal, men for nemheds skyld lad os antage, at du har 1500 mennesker, der har købt $ 150.000,00 produkt fra dig i det forløbne år. Den matematik er $ 150.000,00 /1500 mennesker = $ 100,00 CLV. Hvert køb kunden er værd omkring $ 100,00 til dig. Dette nummer bør overvejes, når du gør dine annoncekampagner.
Hvis du har en kampagne, der knap nok bryder selv må du ikke køre annoncen igen. Men hvis du ved, at din levetid værdien af de kunder, du har købt, er $ 100,00 dette ville i væsentlig grad påvirke din decision.5. Visitor Value (VV) - Dette er værdien af dine besøgende, der er individualiseret for hver type reklame kanal, du use.Let os sige, du bru