*   >> Læs Uddannelse artikler >> holidays >> christmas

En amerikansk jul Tyrkiet til Spanien

at jeg har været fejladresserede, og at jeg skal gå til anden sal, så jeg trækker kalkun til anden sal kun at vide, at jeg skal gå til første sal og se ledsager på vinduet billet. Træt, jeg trække kalkun til første sal billet vindue, hvor jeg var i starten af ​​jagten. De endelig fortælle mig, at jeg ikke kan foretage et opkald, dog vil de sende en e-mail til Barajas-lufthavnen i Madrid og min spanske familie vil helt sikkert modtage beskeden om ikke at komme til lufthavnen som jeg bliver holdt igen og vil ikke blive ankommer indtil den følgende dag.

Nå unødvendigt at sige, min spanske familie aldrig modtaget meddelelsen, og de ventede på mig i lufthavnen på den forkerte dag.

Jeg blev derefter sendt til et hotel, der skal gives logi for aftenen. Jeg trak £ 22 kalkun på shuttle-bussen, og til hotellet, hvor kalkun og jeg opholdt sig om aftenen. For at sige det mildt, min ryg var brækket, og jeg kunne ikke vente med at kravle i seng. Om morgenen, når jeg gik nedenunder til morgenmad, jeg gik ved Gaveshop og, i forbløffelse, så jeg et lille stykke af carryon bagage den omtrentlige størrelse af kalkun og køletaske.

Så jeg købte bagagen for $ 50, som, lægges til prisen på kalkun, den italienske pølse til stopning, croutons, blå is, og køligere taske, nu bragte den samlede pris for kalkun til ca 150 $.

køletaske ville ikke passe ind i carry-on, kun fordi hjulene var halvt brækket af og snoet. Jeg gik til portneren og spurgte dem, om de kunne save de knuste hjul. Mens jeg have morgenmad, de fjerner hjulene fra køletaske, og jeg var i stand til at placere den med kalkun og pølse, og den blå is i carry-on.

Efter morgenmaden, blev jeg sendt tilbage til lufthavnen, og efter flere lange timers ventetid, jeg gik ombord mit fly til Spanien med min kalkun i overhead rack. Det tog to stærke mænd til at løfte den og placere den der. Vi rejste natten over og kalkun og jeg ankom i god behold i Barajas-lufthavnen i Madrid.

Min spansk familie var der, i al deres pragt, at hilse mig. Jeg var så glad for at se dem, og vi krammede og europæiske dobbelt kind kyssede, og så vi alle kørte tilbage til huset i Madrid, hvor de havde kogt en lækker frokost, som ventede på at blive indtaget.

De bidende aroma permiated luften og tintillated mine smagsløg. Vi havde frokost og talte om alt inklusive rejser kalkun og derefter tog vores siesta fom 4-6: 12:00. Efter opvågning, det var merianda tid. Vi gik ud walking og tage del i kaffe og kager, eller vin og øl og Tappas. Vi

Page   <<  [1] [2] [3] >>
Copyright © 2008 - 2016 Læs Uddannelse artikler,https://uddannelse.nmjjxx.com All rights reserved.