*   >> Læs Uddannelse artikler >> travel >> asia

Fik at gå til Goa

Min bedste ven og jeg besøgte Goa i marts 2006. Det var vores første gang her; Vi havde en fantastisk tid og ville helt sikkert vende tilbage.

Før vi forlod før vi forlod til Goa, var vi forpligtet til at købe et Visa. Det koste os £ 30. Vi hentede formularer fra internettet og sendte dem til Visa kontor i London. Vores visum tog omkring 2 uger at nå frem.

Flight Flyvningen var 10 timer fra lufthavnen Gatwick til Goa. Fra lufthavnen vores hotel var omkring en times kørsel.

Selvom vi ikke ser frem til turen, som vi ønskede bare at komme til vores hotel drevet viste sig at være fremragende, som vi fik at se forskellige dele af Goa, som vi ikke ville have nødvendigvis set, hvis vi ikke havde gjort rejsen .

lufthavnen Personalet i lufthavnen var meget effektive. Vores bagage kom ud inden for 5 minutter af os ankommer som var stor. Jeg ønskede virkelig en cigaret efter 10 timers flyvning og til sidst så vi et askebæger inde i lufthavnen og spurgte vagten stående i nærheden, hvis det ville være ok at ryge.

Han fortalte os, det ville være fint, og nogle få mennesker begyndte at ryge. Men da jeg var færdig med min cigaret og gik til at sætte det ud i askebægeret, vagten holdt, hans hånd ud. Jeg troede, han ville have en cigaret og gik til at give ham en, og han rystede på hovedet og sagde "spids". Jeg fortalte ham, at jeg ikke har nogen penge, og han smilede bare! Jeg troede, han var lidt fræk til at ønske et tip for at lade mig ryge mine egne cigaretter, men mange af de mennesker deponering ham, så jeg gætte, de ved, hvornår de er på en god ting.

Du skal dog ikke føle, at du er nødt til at tip, fordi du helt sikkert ikke! Vi havde allerede vores overførsler reserveret med vores ferie, så vi gik udenfor og var rettet til vores træner. Vi måtte vente for resten af ​​passagererne til vores træner, og vi sad nær vores træner og nød solskinnet. Vi blev kontaktet af masser af taxachauffører beder os, hvis vi havde brug for en taxa. Vi forklarede, at vi allerede havde en og de fortsatte med at fortælle os, at træneren ville tage 90 minutter at nå frem til vores hotel, hvorimod hvis vi gik med dem, det ville kun tage 30 minutter.

Imidlertid besluttede vi at holde fast i vores overførsel. Masser af taxachauffører bad os om at tage deres telefonnummer, som vi gjorde, og de sagde at opfordre dem når som helst, mens vi var i Goa, hvis vi krævede en taxa. Vær forsigtig med de lokale nær lufthavnen. Indianerne er en af ​​de pæneste race af menn

Page   <<       [1] [2] [3] [4] [5] [6] >>
Copyright © 2008 - 2016 Læs Uddannelse artikler,https://uddannelse.nmjjxx.com All rights reserved.