*   >> Læs Uddannelse artikler >> travel >> destinations

Gulf Shores, Alabama 2011

Næsten en uge efter min college graduering, jeg var hjemme, fretting om interviews og finde et nyt job. Jeg længtes efter en ferie, men vidste, at jeg ikke havde gemt nok for de store ture, jeg havde planlagt. Jeg var temmelig skuffet, indtil min kæreste kom op med en plan for en sidste-minut tur. Han ringede og fortalte mig at pakke en taske fordi vi forlader til stranden om eftermiddagen. Vi oprindeligt troede, at vi kunne slå lejr på en nærliggende strand eller på en af ​​Mississippi s barriere øer, men i sidste øjeblik planer for der viste forskelligt.

Så vi besluttede at besøge en strand i Gulf Shores, Alabama for en dag med sjov i solen.

Drevet til Alabama var dejlige, og trafikken var overraskende glat, overvejer det var starten på sommerferien for kollegium og gymnasieelever. Vi rejste i næsten fire timer, da vi besluttede at stoppe og finde et sted at bo i nærheden i Loxley. Den følgende morgen var vi tidligt op, tjekket ud, og ledes til stranden. Vi var meget begejstrede og havde planlagt at leje en kajak fra Perdido Key Parasail for en halv dag.

Når vi fik gorgeous stranden, slentrede vi på tværs af frodige hvide sand til en booth at finde ud af om en kajak udlejning. Desværre, ingen var tilgængelig, og deres nye forsendelse ikke var ankommet. Vi var lidt bummed, men vi var på stranden, og der var stadig masser af sjov at være havde! Vi tilbragte et par timer i vandet, nyder bølgerne og ser parasail groups.The vejrudsigten sagde, at der ville være regn senere, men det gav den perfekte brise mens vi var der, for ikke at nævne solen ikke var overvældende.

Efter et par timers barnlig sjov, vi tog en lang gåtur ned til stranden, og holder tæt på vandkanten. Da vi nåede den boardwalk, besluttede vi at kalde det en dag på stranden.

Tilbage på bilen, vi var sultne og vidste bare stedet at ordne det-Lamberts Throwed Rolls! (På en tidligere tur, vi passeret Missouri, hvor vi opdagede to Lambert s Café lokationer. Vi nød landet retter og fange ruller så meget, at vi besluttede at besøge den eneste anden placering i Alabama, hvis vi var i området.

) Vi kørte en kort afstand til tilbage til Foley, hvor vi spiste på Lamberts og fik mere end vores fyld. Efter et godt måltid, fandt vi et teater blot et par minutter væk, og efter at være på stranden, det syntes passende, at vi ser de nye Pirates of the Caribbean. Filmen var stor og konkluderede vores ophold i Alabama.

Som vi krydsede ind i Mississippi o

Page   <<       [1] [2] >>
Copyright © 2008 - 2016 Læs Uddannelse artikler,https://uddannelse.nmjjxx.com All rights reserved.