*   >> Læs Uddannelse artikler >> travel >> australia new zeal

Australien & amp; amp; New Zealand 2011-2012

oint Lookout for at se de tre søstre og derefter tog Giant Stairway

at få en anden, opadgående visning af dem. Efter at gøre vores vej tilbage op den smalle trappe og scooting forbi mængden, tog vi en nærliggende vandretur sporet til Leura Cascades

. Sporet i dette område af parken var fyldt med turister og en række udkigsposter. Så efter at have set aktiekursfald, vi spiste frokost og ledes tilbage mod Echo Point, veering ud på forskellige stier væk fra folkemængderne off flip-flop-klædte vandrere på vej til faldet.

Efter et par timer brugt i parken, gjorde vi vores vej gennem træerne, og på gaden, hvor vi ledes tilbage til vores motel at opfriske, se tv, og beslutte, hvad de skal gøre den følgende dag. Vores beslutning, kører tilbage til Sydney, leje et surfbræt og hoved til Bondi Beach

Når vi tilbage til Sydney den næste dag, jeg var ikke føler godt, så Dustin kørte. (Det var kun om en 40-mile-drev, så det ikke var så skræmmende, som afstandene vi kørte tidligere på turen.

) Når vi var ankommet i Sydney-området, spottet Bondi Beach, og lejede et surfbræt, det var tid til at finde et sted at bo. At finde et hotel med stillingsopslag og nær stranden viste sig vanskeligt for os. Men endelig fandt vi et sted på en Econolodge (en velkendt kæde) i South Sydney. Parkering derefter blev den vanskelighed. Vi fandt en sikret parkering garage et par gader væk fra vores hotel, hvor vi betalt en icky 58 AUD for overnatning parkering. Med det af vejen, vi traskede tilbage til vores hotel og op flyvninger på trapper til vores værelse.

Efter middag og forsøger at finde ud af, hvad sene kriminalitet havde fundet sted i gaderne under os, vi var begge i stand til at sove og forberede sig på at stå tidligt op om morgenen for at undgå folkemængderne på stranden.

Vi stod op næste morgen, tjekket ud af Econolodge, og gjort vores måde at Bondi. Når du er på stranden, jeg så, da Dustin testede farvandet før du forsøger at surfe nogle små bølger. Efter at træde ned i vandet selv, jeg forstod hans ansigtsudtryk.

Det frysning! Efter at indse Jeg kunne ikke holde temperaturen, jeg forlod vandkanten og stak mine ben ned i varmere sand og besluttede at bruge lidt tid filme Dustin og nogle andre fyre i brændingen. Vi var indpakning op vores strand besøg, når solen var steget højere og folkemængderne begyndte at dukke op. Åh, Bondi ...

På vores sidste nat i Australien, holdt vi på Sands Motel som var ud for en af ​​

Page   <<  [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] >>
Copyright © 2008 - 2016 Læs Uddannelse artikler,https://uddannelse.nmjjxx.com All rights reserved.