*   >> Læs Uddannelse artikler >> travel >> australia new zeal

Australien & amp; amp; New Zealand 2011-2012

ve, da han holdt trækker den ene efter den anden fra sin taske). Kort efter samtalen var død ned, var vi klar til at gå ombord i flyet. Den næsten 14-timers flyvning ville have været skræmmende hvis det ikke havde været for den yderst komfortabel flyet og vores tv-apparater, komplet med spil, film, tv-shows og musik. Derudover måltider var ikke dårligt!

Det var tidligt om morgenen, da vi landede i Sydney

. Efter skikke, vi var vi ville hovedet mod Great Barrier Reef først og være i stand til at komme i et par gode timers kørsel for dagen.

Efter bagage påstand, fik vi en bil fra Budget Rental i lufthavnen, og som australierne kører på den modsatte side af vejen, tog noget tid prepping os for kørsel (et eventyr i sig selv). Jeg ligger GPS vi ville også lejet, mens min forlovede, Dustin, parat til at være den første til at køre. Og vi var slukket!

Vi kørte kun et par timer den dag, hvilket gør en række rastepladser og derefter køre langs en naturskøn rute, der tog os forbi utallige vinmarker og vingårde. Ved solnedgang, besluttede vi at kalde det en dag og tilbragte natten en folkloristisk lidt motel i Kempsie.

Vi var op tidligt den følgende dag og på vej igen. Dag to af kørsel i Australien betød, at vi var mere erfarne "venstre-side-of-the-road chauffører" nu. Som vi fortsatte nordpå langs kysten, vi bemærket en stigende mængde af blå til vores ret. En strand! Det var en stor lettelse at de endeløse veje, vi havde set hidtil. Vi parkeret vores bil, bartenderen gennem et plaster på træer og gjort vores vej gennem det bløde sand. Den enkle strækning af stranden var smukt med sit bjergrige kulisse og små bølger styrter ned mod nærliggende klipper. Vi gik den tomme stranden for lidt.

Ved den tid, et par surfere kom ud, blev vi ledes til bilen og tilbage på vores rejse til revet.

Efter endnu tørn med kørsel, vi stoppede ved en anden lille sandede strækning af strand, hvor en dame var venlig nok til at tage vores foto. Tilsyneladende, hendes store sorte lab ønskede nogle kamera tid, fordi han dukkede op poserer på hvert foto hun tog af os! Bagefter da hun fandt ud af vi var på udkig efter det nærmeste sted at snorkle Great Barrier Reef

, hun nævnte Lady Elliot Island

og Lady Musgrave Island

, begge som du ville bord på et skib og tage den korte cruise til.

Vores Queensland destinationer derefter blev Bundaberg

og By på 1770

Vi kørte i adskillige flere

Page   <<  [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] >>
Copyright © 2008 - 2016 Læs Uddannelse artikler,https://uddannelse.nmjjxx.com All rights reserved.