*   >> Læs Uddannelse artikler >> travel >> australia new zeal

Australien & amp; amp; New Zealand 2011-2012

Min forlovede og jeg endelig kunne tage vores tur til Australien og New Zealand i tre uger. Vi forlod i den sidste uge af december, da det betyder fantastisk sommer sjov down under. Vores indledende flyvninger ville tage os Sydney International Airport (Kingsford Smith), og derfra, ville vi leje en bil for at besøge Blue Mountains og tage en lang road trip at komme til Great Barrier Reefs byer.

Ligesom de fleste ture, vi stødte på en snag lige i begyndelsen; vores første flyvning ben fra Baton Rouge til Houston blev forsinket med to timer, får os til at gå glip af vores andre flyvninger, der natten fra Houston til LA og derefter LA til Sydney. Når du er i Houston, men vi flyttede hurtigt og var i stand til at finde to pladser på et andet fly gå i LA LAX lufthavn var en rod, og vi ikke kunne få vores rygsække, fordi bagage kontor for vores flyselskab blev lukket af da vi ankom.

Efter forklare vores situation til én flyselskabet associerede kunne vi få pladser på en Qantas

flyvning til Sydney forlader sent den næste nat. Vi fik også værdikuponer til 2 nætter på et hotel nær lufthavnen. Så vi hoppede på en shuttle og forlod lufthavnen bagage-mindre og en skuffet over, at vi ville ankommer i Australien en dag for sent. Efter middagen blev jeg føler specielt bummed ud, men stemningen blev lysere, når min kæreste (på det tidspunkt) foreslået.

Måde at gøre en tur bedre!

Den næste morgen, besluttede vi at tage en kort venture i Hollywood

da vores fly var ikke forlader indtil 10:00 pm og det var vores første gang i Los Angeles

. Vi tog en kabine til Hollywood Boulevard og havde en sjov tid walking i området, se stjernernes håndaftryk (Harry Potter!) Og kostume-klædte kunstnere. Efter frokost og et andet par timer, tog vi en taxa tilbage til hotellet, hvor vi samlet de få håndbagage, vi havde. Vi ledes derefter til lufthavnen for at bosætte sig eller bagage problem.

Først vi kontrolleret og fik vores boardingafvisning gennemløb og derefter ledes til den kontinentale /United bagage kontor for at overføre vores rygsække på Qantas flyvning. I omkring en halv times tid, var vores problem løst, og det eneste, venstre for at gøre, var snack og vente med at gå ombord på Sydney-bundne fly.

Mens vi ventede, fik vi en par tips og "must-see" rådgivning fra et par passagerer ledes hjem til Australien.

En fyr havde belastninger at tale om og og endeløs forsyning af batteriet opladning enheder (som jeg fandt sjo

Page   <<       [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] >>
Copyright © 2008 - 2016 Læs Uddannelse artikler,https://uddannelse.nmjjxx.com All rights reserved.