*   >> Læs Uddannelse artikler >> travel >> australia new zeal

Australien & amp; amp; New Zealand 2011-2012

var synlig den dag og andre punkter af interesse. Vi fik lov til et par resten stopper under rejsen, og min favorit var ved Lake Tekapo

, hvor vi skiftede chauffører og nød en halv times pause. Dustin og jeg gik ned ad en lille bakke dækket i lavendel

og stod på toppen af ​​klipperne på kanten af ​​søen. Det var smukt! isdækkede vand

var utrolig og urealistisk turkis. Vågen nu, bordede vi bussen igen, og munden var temmelig Agape det for varigheden af ​​turen.

Endeløse skønhed, bjerge, turkis farvande

, og masser af får

!

Newmans turen tog os til vores overførsel punkt et land café i Tarras

, hvor vi derefter red en Yello Cab

for de sidste tredive minutter til Wanaka. Efter at have besøgt det lokale I-site

booking et værelse på en backpacker /lodge, Matterhorn South

, og booking en tur med Alpine Coachlines

til Mount Aspiring National Park var vi i stand til at slå sig ned lidt og beundre den maleriske lille by.

Den næste dag, vi havde morgenmad og tilbragte morgen ved siden af ​​de blå vand Lake Wanaka

, afventer vores eftermiddag shuttle. Da Alpine plukket os op, sammen med et andet par af "Trampers," vi proppet vores rygsække ind i varevogn, mens chaufføren jokede om, hvordan vi alle skal være seriøse Trampers. Efter advarer os om, at den timelange tur ned Mt. Aspiring Road

ville få rå og højt, begyndte vi drevet.

Om halvvejs gennem, vi indså det var ingen spøg om vejen få rå, som vi udholdt en ujævn men underholdende tur til Raspberry Flad parkeringsplads

, hvor vi ville kunne få adgang til en trailhead for < b> Aspiring Hut

track

Da vi ankom, og efter ujævn turen effekt havde slidt væk fra, var vi klar til at tilbringe weekenden i parken. Starten af ​​vores bane tog os forbi flokke af køer og levende-farvet vandløb. Køerne var så rigelige som deres "doodies," og vi var lettede over at sige farvel til duften når vi havde krydset et vandløb og klatrede til den anden side.

Et øjeblik, vovede vi på tværs af første swing hængebro

(hvor der var en sjove Ringenes Herre Hobbit henvisning skrevet på skiltet) mod Rob Roy Lookout

. Når tilbage på vores oprindelige spor, vi gik forbi utallige baa-ing får, gennem enorme marker, klatrede over træ Stiles

, beundrede den smalle bjerg vandfald

, og stoppet for en frokostpause ( foto op), før du foretager en kort, men s

Page   <<  [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] >>
Copyright © 2008 - 2016 Læs Uddannelse artikler,https://uddannelse.nmjjxx.com All rights reserved.