*   >> Læs Uddannelse artikler >> travel >> australia new zeal

Australien & amp; amp; New Zealand 2011-2012

tejl opstigning til den næste del af sporet.

Efter at have krydset nogle hurtige strømmende vandløb

et kort stop ved Cascade Hut

(lukket på tidspunktet), var vi meget tæt på vores destination på Aspiring Hut. Vi havde passeret et par andre vandrere og en runner på vores måde og med den tid, vi havde sat vores telt i feltet campingpladser

nær hytten, bemærkede vi, at det meste alle var bilæggelse for natten der som godt.

Vi betalte vores campingplads gebyrer til hytten fængselsinspektør, som vi havde mødt ved ankomsten til parken, og bosatte sig i. Når Dustins allergier sparket i, vi har haft de øjeblikke, hvor han ville nyse og en anden autocamper ville råbe "Gesundheit!" på tværs af korte afstande; vendte han tilbage favor, da hun begyndte at nyse senere. Da det var det, der var masser af fritid til at passere, så Dustin lærte mig at spille poker og et par andre kortspil. Vi spiste en tør men temmelig velsmagende middag og trak sig tilbage til vores sider af teltet for at læse.

(Jeg havde begyndt den første Hunger Games bog, mens han læste den sidste Eragon.) Selvom vi ikke var i stand til at få øje på en, vi kunne høre kea alpine papegøjer

hele aftenen. Når temperaturen var mærkbart faldet, var det tid til lys ud.

Vi fik en sen start næste dag-om middag. Det var en dejlig, rolig dag, så vi flyttede langsomt og tog i kulisser. Jeg brugte en masse tid på at tage billeder og se de tykke skyer der dukkede nær toppene af bjergene.

Senere samme eftermiddag, tog vi den korte Skovl Flat

spor, vandrede ud-trail kort, og fanget op med hytten opsynsmand og hendes ven, som vi ledes tilbage til lejren. Den nat, faldt temperaturen endnu lavere, og vi sjokkede at tilføje lag tøj og blive burritos i vores soveposer. Chill fortsatte ind om morgenen, og da vi brød vores campingplads, og gearet op, var vi glade for at have den ekstra varme vores rygsække.

Tilbage til Raspberry Flat, begyndte vi vores vandretur ud af parken, med billeder af saftige burgere og pasta i tankerne.

Vi hiked gennem det smukke og uforglemmelige landskab i de to foregående dage. Vi flyttede meget hurtigere med lysere packs nu og var tilbage på Trailhead på ingen tid, hvor vi fik en tur tilbage til byen med to klatrere fra Dunedin

(en var oprindeligt fra London) vi mødtes om tilbagelevering rute. De var utroligt nice og eksemplificeret venlige Kiwi

natur i New Zealand. Underv

Page   <<  [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] >>
Copyright © 2008 - 2016 Læs Uddannelse artikler,https://uddannelse.nmjjxx.com All rights reserved.